niedziela, 8 lutego 2015


KOMPUTER! NARESZCIE!

Serdecznie dziękuję za nominację Acruxię Black! Nie mam pojęcia za co dostałam tę nagrodę, ponieważ no cóż... mój blog świeci pustkami :/ Ale dziękuję za docenienie początkowych notek.

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonywaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz jedenaście osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

1. Co zainspirowało Cię do założenia bloga?

Zainspirował mnie serial ,,Sherlock" i to, że Watson prowadzi w nim bloga dotyczącego spraw, które rozwiązują, oraz samego Sherlocka.

2. Na kim wzorujesz swojego głównego bohatera? A może to taki portparole?

Cóż, blog nie ma głównego bohatera :D No może poza mną :P

3. Twój idol? Dlaczego on/a?

Nie mam typowego idola. Może raczej autorytet. Jest nim dla mnie chociażby Jerzy Stuhr - wybitny aktor, reżyser i po prostu NIESAMOWITY dubbingowiec (nie mam pewności czy jest takie słowo XD)

4. Czytasz mojego bloga? Podoba ci się?

Czytam oba i oboma jestem zachwycona! A teraz jest mi smutno bo dawno żadnych notek nie było :c nie bierz ze mnie przykładu!

5. Jakie opowiadanie polecisz?

6. Twoja ulubiona książka?

Ożeż... no to mnie przygwoździłaś... Prawdopodobnie ,,Władca Pierścieni", ,,Harry Potter", ,,Pozaświatowcy" i wiele wiele innych...

7. Czy inspiruje cię postać Sherlocka Holmesa?

Yup :D

8. Kto jest Twoją ulubioną postacią w "Harrym Potterze"?

Hmmm... Chyba Hardodziób :D i Remus Lupin

9. Kogo byś uśmiercił/a drugi raz w "Harrym Potterze"?

ZDECYDOWANIE UMBRIDGE!

10. Co sądzisz o głównych bohaterach w HP?

Zgaduję, że przez to, iż mam umysł spaczony zbyt dużą ilością opowiadań fanfiction, nie znoszę Rona :D i uwielbiam Hermionę. Podziwiam ją za odwagę, inteligencję i wewnętrzną siłę, którą okazywała w czasie poszukiwania horkruksów.

11. Smok vs Jednorożec?

Zdecydowanie smok :D



Ponieważ nie lubię dręczyć ludzi (no może odrobinę) to nie nominuję nikogo :D

4 komentarze:

  1. hahaha xd
    baae jesteś świetna xd
    i to yep.... <3
    moja bratnia dusza xd
    Powiedziec ci coś słonko?
    .
    .
    .
    .
    .
    ..
    .
    .
    ..
    .
    NOWY ROZDZIAŁ NA: historia-z-sherlockiem-holmsem.blogspot.com !!!!!!!
    nic tylko wejść i się zachwycać xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
      WALIĆ SPRAWDZIAN Z HISTORII! LECĘ CZYTAĆ!

      Usuń
    2. xd mam nadziję że jutro nie masz żadnego sprawdziany bo właśnie jest jeszcze jeden nowy rozdział :D

      Usuń