wtorek, 28 stycznia 2014

Wstępu ciąg dalszy (nie chciało mi się aktualizować wcześniejszego)

Miałam zamiar pisać o tym co sądzę o serialu ,,Sherlock" jednak na razie nie mam siły (lub ochoty - nie jestem pewna). Wolę najpierw obejrzeć dostępną w internecie serię do końca i dopiero zacząć oceniać. Został mi tylko jeden odcinek do obejrzenia - 3 z trzeciego sezonu, ale boję się go obejrzeć. Drugi odcinek tej serii był zbyt hmmm... sielski (?), jeśli tak to można nazwać, więc obawiam się tego co będzie w ostatnim.
No to pozdrawiam

Farfalee :)

4 komentarze:

  1. Hej :) a powiem ci że będę czytać, chociaż nie oglądam serial o Sherloku
    bo nie mam zbytnio czasu, ale ciekawi mnie :)
    Pozbierz się w miarę szybko bo chcę czyyytać :D :*
    ~Acruxia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Acruxio! Jestem w szczerym szoku, że masz chęć by czytać moje wypociny :D Z drugiej strony bardzo się cieszę i pozdrawiam :)

      Usuń
    2. uwierz mi, ja byłam w większym szoku kiedy się okazało że TY czytasz moje wypociny :D
      pisz szybko, mam ochoteę trochę podyskutowa!c o tym z kimś kto zna ten serial, w końcu kiedy rzucam hasło Sherlock do koleżanek patrzą na mnie jak na idiotę - smutne .. :D
      czekam czekam! :D

      Usuń
    3. Też w szkole nie mam z kim podyskutować :C Postaram się jutro coś napisać :D Pozdrawiam

      Usuń