niedziela, 30 marca 2014

Jestem potworna...

Jak mówi tytuł tego postu - jestem potworna, ale chcę się wytłumaczyć. 
Acruxio, chcę Cię ogromnie przeprosić, że nic nie dodałam tak długo. Niestety wątpię czy w ciągu najbliższych tygodni (tak, wyraz tygodni mnie przeraża ;-; ) z powodu egzaminów gimnazjalnych. Dopiero co były ferie a tu już za 3 tygodnie egzaminy. Jestem przerażona. Ponieważ chciałabym jednak jakoś porządnie zdać ten koszmar to najwyższa pora się pouczyć.
Dlatego jeszcze raz przepraszam z całego serca.
Pozdrawiam

PS Wątpię czy ktoś jeszcze to czyta dlatego zwróciłam się bezpośrednio do Acruxii. Jeśli jednak jest ktoś jeszcze to przepraszam.

8 komentarzy:

  1. Dear <3
    Nie martw się tymi egzaminami :* też tak miałam że o mało się nie posrałam ze strachu przednimi a pózniej śmiałam się sama z siebie że takie głupie to było :D
    Jestem zaszczycona że zwracasz się bezpośrednio do mnie :)
    Dam ci dobrą radę o tym jak zapanowac nad tremą (sama ją niedawno czytałam)
    i nie to wcale nie ta sztuczka gdzie wyobrażaszsobie kolesie kolo ciebie w gaciach :)
    Ale najpierw muszę o coś zapytać :Masz pałac pamięci prawda? (naprawdę mam nadzieję że masz, bo ja mam i jestem z tego dumna :D ) jeśli nie to wejdz tu i sobie zbuduj ;3 http://sztukadedukcji.blogspot.com/search/label/Mnemotechnika
    Masz;3 od kiedy obejrzałam ten serial moje życie się zmieniło xd
    niewiarygodne ale tak naprawdę jest :) może kiedyś ci opowiem :)
    no więc tak wracając do tej sztuczki- wyobraz sobie sale gdziebędziesz to pisac, ludzi koło ciebie, ten cholerny test i wg :) oczywiście wszystko zzamkniętymi oczami i wyobraz sobie że piszesz ten egzamin możesz wyobrazic sobie pytania i twoje pisno które na nie opowiada. i na egzaminie nie będzie ci już tak ciężko bo już to przeżylas tylko że w swojej głowie ;3 dlapewnosci możesz to robic kilka razy :D
    I nie musisz przeprosic, bo mnie nie było 2 tygodnie i jakąs nie mam weny żeby pisac, chociaż mam już cała historie w głowie :)
    tak wiesz.. relaax :D
    i powowdzenia na tych testach, chociażjestem pewna że pójdzie ci świetnie :*
    pozdrawiam serdecznie i ciepło
    ~Acruxia /alias/ Mentalista xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za słowa pociechy :) Czuję, że skorzystam z Twojej rady.
      Jak tylko to zdam to biorę się za nadrabianie na blogu :)
      Serdecznie pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Mam taka nadzieje xd
      Bo nie mam z kim dyskutowac :D
      A ogladalas serial mentalista?
      Tz genialny- poleam ;*
      ~Acruxia / Mentalistka ;d
      Ps; czy sadzisz ze powinnam tak si podpisywac? ;d a moze tylko jeen nick wybiore? ;d ktory lepszy wedlug cb, ;*

      Usuń
    3. Hej! Wybacz, że dopiero odpowiadam, ale zaglądałam na bloga.
      Nie oglądałam Mentalisty, ale poważnie się zastanowię na Twoją ofertą :P
      A jeśli chodzi o nick to obydwa lubię i jeżeli zdecydujesz się na tylko jeden to nie martw się - i tak będę wiedziała, że to ty :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. cześc kochana :* są nowe rozdziały :)
    i w wyjątkowej i w historii o sherlocku :D
    ~A/M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Dzięki za info. Już zaglądam :)

      Usuń
    2. Masz anginę? ;o
      przykro mi ;*
      a jak tam nauka do egzaminów? pewnie już wszystko umiesz na perfect :D
      trzymaj się :*
      ~A/M ;)

      Usuń
    3. Taaa wszystko na mur wykute ;P
      Ech trzeba będzie powtórzyć sobie jeszcze...
      Ciężkie dni przede mną ;__;
      Pozdrawiam

      Usuń