piątek, 21 lutego 2014

WAŻNE! IMPORTANT! важныйe !

Mam 2 informacje:

1. 2 marca 2014 roku na programie 2 Telewizji Polskiej o godzinie 21:10 zostanie wyemitowany zostanie pierwszy odcinek Sherlocka ^^! Kolejne będą emitowane co tydzień w niedziele. Mimo że oglądałam to chyba nie zaszkodzi jeszcze raz :D.
2. A teraz coś z innej beczki: znalazłam bardzo fajną rzecz na youtubie, w sam raz dla fanów Harry'ego Pottera (którym sama zresztą jestem :D). Polecam

http://www.youtube.com/watch?v=SKjNtLUavR0&list=PL2A020AB0926AF25F&feature=c4-overview-vl

Pozdrawiam


11 komentarzy:

  1. Boziu!! słyszałam że 3 marca na tvp 2 będzie Sherlock <3
    nie mogę się doczekać :D
    co tam powiesz wg? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja się cieszę :D A jak moja mama zobaczyła tą scenę z 2 odcinka jak ten wielki łysy Czech trzyma Sherlocka za szyję to krzyknęła: Co to za horror?! XD Co za kobieta... Aż chyba specjalnie jej puszczę ten odcinek. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. A moja weszła do pokoju jak Sherlock był z watsonem w jakiejś ciemnej ulicznece.. nie wiem czy to nie było przy 'A study in pink' i patrzy się na chwile jak biegją po całym londynie i wychodzi z takim tekstem: ' ty znowu wampiry oglądasz...?'' myślałam że ją zamorduje xd
      pz :*

      Usuń
    3. Ooooo! To było złe! Sherlockiem wampirem?! To ja jestem cesarzową chińską XD Pozdrawiam

      Usuń
    4. hahha xd no bo wiesz Sherly taki ciemny jeszcze ten płaszcz i ciemne uliczki to mama odrazu wywnioskowała że to wampir xdd
      < W ogóle się nie zna na sztuce dedukcij, nie to co my xd>
      pz :D

      Usuń
  2. U mnie nowy rozdział zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już przeczytany i skomentowany :)

      Usuń
    2. dzięki <3 nawet nie wiesz ile dla mne znaczy wiedziec co myslicie o moich wypocinach :*
      a u cb kiedy się pojawi coś nowego? :)

      Usuń
    3. Oj strasznie Cię przetrzymuję :( Wybacz, ale po prostu mój ,,kochany" brat dosyć często zajmuję komputer więc jest trudno wyszarpnąć aż 1,5 godziny :/ Ale postaram się :) Będę walczyć jak lew! Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bendę czekać ;3
    oglądałaś w niedziele A study in pink? *.*
    3 razy to widziałam a nadal mi się nie nudzi xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oglądałam z rodzicami - coś potwornego -,- Dosłownie co chwila: to Sherlock? To Watson? A co on robi? O co chodzi? Ale i tak się cieszyłam :) Chociaż osobiście wolę słyszeć głosy postaci więc oglądam zazwyczaj z napisami, ale trzeba przyznać, że byłam w szoku kiedy zauważyłam, że TVP udało się zdobyć Sherlocka by go wyemitować w Polsce. Tu oddaje szacunek. Pozdrawiam :D

      Usuń